som vanligt pigg


är helt olagligt pigg skulle kunna ha fest eller något med bra musik. visst låter det lite olagligt en helt vanlig tisdag kväll klockan halv 11. vid denna tiden brukar det stå sängen på mitt schema.
men jag ska inte lägga mig på ett tag det kan ni skriva upp!
har lovat mig själv att jag ska kolla på ett paradies hotel avsnitt innan jag hoppar i sängen, och det är en halv timma kvar så nu får jag hitta på något riktigt kul så jag inte blir trött för det vill jag inte bil.
pulkaåkning imorgon som sagt. och ordet låter precis som om vi går på dagis.
får helt enkelt se hur det går.
kan säga att det är helt förbjudet att mobba matilda för hennes så kallade vinter kläder!

mk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0