Syskonkärlek av Katarina von bredow


Har precis läst ca 30 sidor i sykonkärlek.
har läst ca 80 sidor och man kommer in i den på direkten.
måste bara säga att det är super bra bok som jag rekommenderar starkt.
jag lovar den är super bra.
kan nästan inte sluta läsa den.
kort handling

"nu är klockan snart halv fyra och jag kan inte sova.
kan du svara mig på en sak?
får man bli alldeles varm och matt i kroppen av att se sin egen brorsa?
får man det, ens om han är den snyggaste och finaste killen i hela universum?
jag kan inte hjälpa det!
och jag skäms så inihelvete."

LÄS DEN!



Mk.


Kommentarer
Postat av: annie

den verkar kanon den boken!

och du jag tror det var towe som läste den 14år tillsalu för jag har verkligen inget minne av att jag har läst den!x)

2010-01-19 @ 21:45:47
URL: http://annieastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0