Vänner.


Vill ni veta en sak ?
Jag har fått några nya vänner.
Vill ni veta hur jag blev vän med dom ?
Jo det var så här att jag skulle leta efter min mobil under sängen för att jag tappade den igår kväll.
Där under sängen låg några små saker och tog försig av mitt fina golv. Det var lite kul för dom kom så fort man andades in precis som om jag luktade gott.
Dom verkade gilla min mobil också även fast den inte andas.
Dom hade också namn.
Vill ni veta vad dom heter. Det finns också några under min soffa.
Dom heter DAMMRÅTTOR.
Jag hatar dom!!!
Men nu vet jag att jag är behov av att ta upp nilfisken på mitt rum.
Men det kan vara tråkigt att vara själv ibland.

Godnatt dammråttor hoppas ni har en trevlig sista kväll.

Mk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0