21 mars


sitter på mitt rum och fryser ihjäl.
efter att ha varit utan ström i nästan hela 5 timmar så kan man säga att hela jag är som en stor isbit.
precis när strömen gick så bonkat emma i huvudet i handfatet på toaletten och då trodde mamma att vi hade gjort något så att strömen gick.

har varit en riktigt seg dag. har inte kunnat sitta vid datorn, kollat på film, lyssnat på musik eller kunnat äta någon riktig mat.
så nu i kanske 3 timmar så har jag bara legat på soffan med filtar och läst igenom alla mina dagböcker från förra året. riktigt kul kan jag faktiskt säga, det väcker så många minnen.
nu funderar jag på om jag orkar att sätta mig och plugga på en engelska redovisningen som vi har tills imorgon men svaret på det har jag faktiskt redan listat ut. tror det blir att lägga sig under massa filtar tillsammans med en film och så får redovisningen gå som den går.
så får det nog bli.

mk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0