16 mars


efter många om och men så blev det att ta ett nytt tag med bloggningen.
kan börja och säga att jag känner mig riktigt duktig idag. hade styrketräning med någon från motionshuset igår på träningen och idag så har man ju inte lite träningsvärk och det är ju inte bara på något enstakat ställe utan över hela jävla kroppen. till och med i revbenen och fråga mig inte hur. men man känner sig riktigt duktig när man har sån träningsvärk.
hade en utav dom slappaste tyska lektionerna på hela året. detta låter kanske helt sjukt men jens har skadat sig så han är opererad så han kommer kanske inte på några veckor, helt sjukt vad skönt det är.

hade tänkt att försöka göra min blogg lite roligare med bilder men min gamla kamera som jag köpte (eller köpte och köpte jag har inte betalat den än.) någon gång i Januari har åkt ut med huvudet före nu. efter kanske 50 kort så gick den inte ens att sätta på längre. det var första och sista gången jag köper en begagnad elpryl! jag kan ju passa på att säga att jag har varit lyckligare.
har bara varit någon millimeter ifrån att klicka hem en ny men har inte gjort det för att pappa har sagt att jag ska vänta några veckor och beställa för priset sjunker hela tiden, men nu efter några veckor så var jag precis inne och kollade igenom alla möjliga elektronikaffärer och där den var billigast
har den gått upp i pris så den kostar lika mycket som på alla andra ställen och det vill säga runt 5000 :- och nu är jag en aning förbannad!
ni får hade så bra för nu ska jag gå ner och skälla ut pappa.
tack och hej.

mk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0