17 mars.


imorgon så är det hemstudiedag och det betyder INGEN SKOLA för er som inte visste det!!!!
har fått ett häfte med massa uppgifter som vi ska göra hemma istället och lite uppgifter var det ju självklart inte.
man kan ju säga att det var väl överdrivet mycket med uppgifter som vi ska göra. jag gör inte ens hälften på en skoldag om jag ska vara ärlig. vi skulle även ha tyska prov imorgon också men det slipper vi i b - spåret, men jag har inte en aning om när vi ska göra det istället så jag vet inte när jag ska börja plugga till det och det tycker jag är jävligt smart!
har precis målat naglarna och jag kan säg att min data passar väldigt fint i rosa! (a)
nu hade jag tänkt att slappa till "dirty dancing 2" och njuta av en läxfri kväll och det ska inte bli sängen på ett bra tag kan jag säga.




avril lavigne - alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0