18 mars.


dagen har tillbringats tillsammans med en data, pyjamas och ett häfte på mitt rum.
inte alls okej att sitta instängd på mitt rum en hel ledig dag tillsammans med 100 uppgifter. hade sjukt mycket problem med no frågorna som vi fick hem, fattade nästan ingenting på dom sista. fick nästan panik.
av någon konstig anledning så har jag hunnit med att kolla på två filmer också som jag aldrig trodde att jag skulle hinna.
det blev inte sängen så sent som jag hade planerat igår. kollade klart på "dirty dancing 2" och efter den vid halv 12 tiden så släckte jag ner datan. trodde faktiskt att jag skulle sikta mer mot halv 1 men så blev det inte.
känner mig riktigt duktig nu för efter detta inlägget så har jag klarat av 3 inlägg på 3 dagar och det trodde jag aldrig att jag skulle klara av om jag ska vara ärlig.
om ungefär 1 timma så ska jag rida och det ska faktiskt bli riktigt skojsigt. ska nog pallra mig ner och stoppa i mig något i magen för nu börjar den och bullra.



let it rock - kevin rudolf ft. lil wayne



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0