20 mars


första riktiga utomhus fotbollsträningen idag. något förbaskat kul var de, har saknat det otroligt mycket.
det som var mindre kul det var att jag var ute och sålde tidningar precis innan och va klar 20 min i 10 och träningen började kl 10. jag fick slänga på mig kläderna, kasta ihop håret till en knasig tofs och försöka stressa ner 2 mackor. jag trodde verkligen att jag skulle dö av värmeslag men sen när jag kom ut så tyckte jag att jag hade förlite kläder på mig men jag hade inte tid att gå in och byta om igen.
har faktiskt inte så mycket intressant att berätte så nu hade jag tänkt att knarka godis tsm med new moon om jag orkar be emma om hennes data annars så ska jag försöka leta upp en annan grym film.



volbeat - a broken man and the dawn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0