30 mars.


jag kan faktiskt säga att bloggsuget kommer och går lite då och då. men från och med nu så bloggar jag när jag vill och när jag har tid även om det går minuter, timmar, dagar eller veckor emellan varje inlägg.
satt och läste igenom massa olika kompisars bloggar och även gamla inlägg på min egen blogg och då blev jag faktiskt riktigt sugen på att fortsätta.
i fredags så blev jag även några 1000 :- fattigare på en canon som jag har tjatat om nu i ett halv år. så nu hade  jag tänkt att försöka göra det lite trevligare här.
men vi får se hur det går med de. jag kan aldrig lova något.
jag hade även tänkt att lägga upp lite utav dom första bilderna här och nu.

och på måndag tar jag mitt pick och pack och sticker till värmen i 2 hela veckor det vill säga 6 dagar kvar här.
fy sjutton vad jag har resfeber nu.
















som sagt detta är testbilder och oredigerade. jag vet att jag inte är den bästa på att ta kort men man får allt prova sig fram (och alla bilder är inte tagna av mig heller).

Kommentarer
Postat av: Olivia

vad har du för kamera? :)

2010-05-01 @ 19:28:31
URL: http://oliwiaa.devote.se
Postat av: Svar: Olivia

jag har en canon eos 1000d. (;

2010-05-01 @ 22:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0